13 Nisan 2012

ŞİRİN KOLYELER

Kuzuş bana benzemiyor. Biraz süslü. Orijinal tasarımlı  bileklik, kolye takmayı seviyor. Bazen beğendiği aksesuarları ve el yakan fiyatları görünce takı yapma işini ilerletme ( pardon başlama diyecektim)  kararı  alıyorum. Bu kolye iyi bir başlangıç oldu.   Şu ara sürpriz yumurta çikolataların içi Şirinler karakterleri ile doldurulmuş.  Evde onlarca oldu.  Küçük metal şirin kolyeler internette mevcut. 10marifette bir üye de bir kolye yapmıştı. Kafasını ısıtıp delerek yapmış. Bunlardan esinlenerek Şirinler kolyeleri yapmaya karar verdik. Babaya nasıl yapılacağını tarif ettik. Kafalarından ince uclu bir  bir matkap ile delip,  mumlu ip ile asma kısmı yapılacak dedim. 10 dakika sonra hazırdı.  Kuzuş bunu okula giderken ( serbest kıyafet gününde) taktı. Arkadaşları bayılmış. En sevdiği bir iki arkadaşına da  yapmak istedi. Baba seyahattte. Annenin neyi eksik. Çok şükür eli matkap tutar. Telefonla gerekli talimatlar alındı. Ama daha matkabın ucunu ince uçla değiştirirken bile çuvalladım. Ama azmin elinden bir şey kurtulmaz. Bir iki Şirin’in kafasını deldik. Böyle söyleyince biraz acımasızca görünüyor ama bu hayırlı bir iş için oldu. Bir elinizle matkabı tutarken, bir elinizle kücücük kafaya delik acmak çok kolay değil. Dikkatli olmak gerek. Mumlu ipi delikten geçirdik. Hızımızı almayıp üç tane yaptık. Ama en revaçta olan Şirine.  99 şirinle yaşıyor. Allah ona kolaylık versin. Az bulunduğu için çok kıymetli; biz de bir tane var.
Basit ama sevimli bir takı oldu. Benimde takı çalışmalarım böylece başlamış oldu.
















Azminizle dünyayı deleceğiniz günler dilerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder